W3C Tema Biru Tema Jingga Tema Merah Tema Hijau Besarkan Tulisan Kecilkan Tulisan Warna Font Warna Font Warna Font Kembali Kepada Asal
19 ﺟﻤاﺪ ﺍﻷﺧﻴﺭ Jamadilakhir 1435

CAWANGAN PENTADBIRAN DAN KEWANGAN

Fungsi Cawangan

  1. Menguruskan pentadbiran am dan keselamatan pejabat.
  2. Menguruskan peralatan dan kelengkapan pejabat.
  3. Menguruskan pengendalian fail-fail pentadbiran dan surat-menyurat.
  4. Mengedarkan pekeliling-pekeliling dan surat-surat pekeliling.
  5. Menguruskan rekod cuti pegawai dan kakitangan bahagian.
  6. Menguruskan pengendalian perbelanjaan mengurus dan belanjawan tahunan bahagian.
  7. Menguruskan sistem komputer dan keselamatan dokumen rasmi.
  8. Menguruskan resit-resit dan terimaan/kutipan wang.
  9. Penyeliaan petugas kaunter.
  10. Menguruskan mutu khidmat pelanggan.
  11. Menguruskan khidmat latihan/praktikal.
  12. Menguruskan kebajikan dan kursus kakitangan.
  13. Menyediakan pamplet/brosur aktiviti bahagian.
  14. Menguruskan laporan tahunan bahagian.
  15. Menjadi urusetia program/kursus anjuran bahagian.
TEXT_SIZE